.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه نمایندگان از باهنر و قانونمداری لاریجانی

جلسه عصر امروز مجلس به مثابه دو سه هفته گذشته، در ادامه جلسه صبح برگزار شد.

به گزارش خبر ، از يک ماه پيش هيات رئيسه مجلس در نظر گرفت تا براي بررسي طرح​ها و لوايح کارشناسي شده در کميسيون​ها تا پيش از پايان عمر مجلس هشتم، جلسات روزهاي يکشنبه را در دو شيفت برگزار کند. نمايندگان هم با اين درخواست موافقت کردند.

صبح امروز که باهنر اعلام کرد جلسه عصر ساعت 14 آغازبکار مي​کند، برخي نمايندگان اعلام کردند که بايد براي اين منظور بار ديگر از مجلس راي گيري شود. اما نايب رئيس مجلس چنين نکرد و جلسه صبح تعطيل شد. محمدرضا خباز نماينده کاشمر در جلسه عصرامروز در تذکري با اشاره به نص صريح آيين​نامه داخلي مجلس دال بر افزايش ساعت کار مجلس با راي مستقيم نمايندگان در هر جلسه، خطاب به رئيس مجلس گفت: اگر براي تمديد زمان جلسه راي گيري مي​شد، حتما نمايندگان راي مي​دادند اما نايب رئيس مجلس به اين موضوع بي​توجهي کرد.

رضا عبدالهي نماينده ماهنشان هم در تذکر مشابهي، به رئيس مجلس گفت: نه تنها براي برگزاري جلسه عصر، روال قانوني طي نشد بلکه حتي ضرورت اين کار هم مشخص نيست. چرا اينقدر مي​خواهيم قانون تصويب کنيم؟

لاريجاني که تذکر اين دو نماينده را وارد مي​دانست، با خنده گفت: اينکه چرا اين جلسات را تمديد مي​کنيم هم از آن مقولاتي است که من دانم و تو داني و خدا هم داند!

او سپس براي اثبات قانونمداري مجلس، براي تمديد زمان جلسه علني راي گيري کرد که با موافقت نمايندگان مواجه شد. رئيس مجلس پس از اين راي گيري به نمايندگان گفت: لطفا سرجاهايتان استقرار داشته باشيد تا زودتر جلو برويم.

وي خطاب به موسي قرباني هم که در حال تردد ميان صندلي هاي مجلس بود، گفت: درست است که شما ديگر نامزد نمايندگي نشده​ايد، ولي برويد راي بدهيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.